Як підключитися
Для підключення необхідно:
- Визначити технічну можливість підключення. Для цього потрібно зателефонувати до нас.
- Вибрати тарифний план:
Тарифи.
- Ознайомитися з правилами користування мережею та умовами публічного договору.
- Правила та умови обслуговування необхідно прийняти.
- Після чого подати заявку зателефонувавши по номерах телефонів в розділі: Контакти.
- Заповнити форму на сайті: Форма замовлення.
- Або прийти в наш офіс в одному з наших пунктів обслуговування абонентів: Контакти.
- Перший місяць користування послугою Інтернет Ви отримуєте в подарунок.
- Для включення Вам знадобиться персональний комп'ютер або ноутбук, оснащений мережевою картою.
Яка вартість включення до швидкісного Інтернету від Компанії "Kremenets WDS"?
З кошторисом ви можете ознайомитися за посиланням: Кошторис
Підключення включає:
- Виїзд монтажної бригади для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з Абонентом по телефону.
- Монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири Абонента.
- Введення кабелю в квартиру Абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або свердлиться окремий отвір в стіні або в коробці вхідних дверей, або вікні діаметром 10 мм. За бажанням Абонента робляться отвори всередині квартири Абонента. Місце свердління отвору вказується Абонентом. Всі ризики пов'язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної, проводки, коаксіальних телевізійних кабелі, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента і в разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
- Монтаж кабелю по квартирі Абонента, переміщення меблів, укладання "під плінтус", інші монтажні роботи всередині квартири Абонента, та сведління додаткових отворів проводиться на платній основі індивідуально для кожного клієнта.
- Обтискання кабелю конекторами RG-45 з боку Абонента та оператора.
- Одноразове налаштування персонального комп'ютера Абонента.
- Демонстрація роботи Інтернету на комп'ютері Абонента.
У підключення не входить:
- Перевстановлення операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на комп'ютері Абонента.
- Встановлення антивірусного програмного забезпечення на комп'ютері Абонента.
- Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання Абонента, призначеного для роботи в мережі Інтернет.