Ця інформація відображається в Особистому кабінеті, доступному на сайті за посиланням, при необхідності оператор служби підтримки також може повідомити поточний стан Вашого рахунку.
Зарахування грошей на Ваш рахунок відбувається протягом однієї доби. Якщо з якої-небудь причини через добу гроші на Ваш рахунок не були зараховані – зверніться в нашу службу підтримки, ми зробимо все можливе, щоб Вам допомогти.
Телефони: 0683065696, 0992711517
Використовуйте посилання http://kwds.net.ua/pages/speedtest
Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи підключення.
Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити Ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і.т.п., і в даний момент не відбувається скачування інформації з мережі Інтернет.
Причини можуть бути такими:
Додаткові рекомендації:
Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженю і черговості звернень в зовнішню мережу.
Якщо у вас виникає така ситуація - це означає, що ОNU (оптичний мережевий термінал) не отримує сигнал по вхідному кабелю. Причини бувають різні. Наприклад:
1. Обрив загальної лінії;
2. Обрив кабелю, який іде від розподільника до Вашого помешкання;
3. Збій в роботі ONU після різкої зміни напруги , тощо...;
4. Самостійне перенесення обладнання.
В будь якому випадку , при виникненні ситуації, яка пов'язана з миготінням червоного індикатора LOS - ми рекомендуємо відразу ж телефонувати нам, для з'ясування причини.
Кожен раз, коли Ви переглядаєте сторінки Інтернет, отримуєте пошту, завантажуєте файли, до Вас на комп’ютер надходить певний обсяг інформації, що вимірюється в байтах.
Вхідний трафік – це обсяг інформації, що приходить на Ваш комп’ютер з мережі, а вихідний, відповідно, обсяг, який іде з Вашого комп’ютера в мережу.
Так, звичайно. Ми надаємо можливість призупинити дію договору у всіх тарифних пакетах. Призупинення оформляється попередньо поданої заявки із зазначенням конкретного періоду.
У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакета не оплачуються.
Якщо пуслуга не була активована протягом шести місяців, Ваш разхунок буде заблоковано автоматично.
Вартість повторної активації складає - 100 грн
1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де є покриття, Вам необхідно звернутися в наш офіс для переоформлення договору.
2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в нашому офісі, так і за телефоном, бажано за 7 днів до запланованої дати.
Актуальну інформацію про тарифні плани Ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі Тарифи або за телефонами служби підтримки.
Телефони підтримки: 0683065696, 0992711517
1. Перейдіть за цим посланням – stat.kwds.net.ua (Особистий кабінет працює навіть при нульовому балансі на рахунку.)
2. Введіть Ваш логін і пароль і Ви потрапите в особистий кабінет користувача.
Номер особового рахунку у кожного Абонента свій, відмінний від інших:
Ви маєте право за власним бажанням поміняти тариф на Інтернет. Для цього Вам потрібно залишити заявку, зателефонувавши в нашу службу підтримки абонентів;
В Особистому Кабінеті на сайті будуть доступні наступні функції: