fbpx

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

На цій сторінці ви знайдете відповіді на часті запитання

  • Як перевірити стан Особового Рахунку?

    Ця інформація відображається в Особистому кабінеті, доступному на сайті за посиланням, при необхідності оператор служби підтримки також може повідомити поточний стан Вашого рахунку.

  • Я оплатив рахунок, а грошей на рахунку немає. Чому?

    Зарахування грошей на Ваш рахунок відбувається протягом однієї доби. Якщо з якої-небудь причини через добу гроші на Ваш рахунок не були зараховані – зверніться в нашу службу підтримки, ми зробимо все можливе, щоб Вам допомогти.

    Телефони: 0683065696, 0992711517

  • Як перевірити швидкість інтернету?

    Використовуйте посилання http://kwds.net.ua/pages/speedtest

    Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи підключення.

    Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити Ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і.т.п., і в даний момент не відбувається скачування інформації з мережі Інтернет.

  • Чому в мене такий повільний інтернет?

    Причини можуть бути такими:

    • Ви використовуєте роутер? Перевірте, будь ласка, швидкість приймання та передавання даних, під’єднавши кабель напряму до комп'ютера від роутера.
    • На комп'ютері встановлена антивірусна програма, увімкнено firewall чи брандмауер операційної системи. Вимкніть їх і повторно протестуйте швидкість.
    • На сайті, з якого завантажуються файли, встановлено обмеження швидкості. Перевірте швидкість інтернету різними способами — на сайтах, які не обмежують швидкість завантаження (наприклад, http://kwds.net.ua/pages/speedtest). На час тесту закрийте всі вкладки браузера. Повторіть тестування кілька разів.

    Додаткові рекомендації:

    • Можемо запропонувати наш дводіапазонний роутер, який забезпечить стабільну швидкість по всій оселі.
    • Перевірте налаштування мережевої карти. Можливо, були встановлені штучні обмеження. Для цього зайдіть у меню Пуск — Налаштування — Мережа й Інтернет — Центр мереж і спільного доступу — Змінити налаштування адаптера (для Windows 7: Пуск — Панель управління — Центр управління мережами і загальним доступом — Підключення по локальній мережі), клікніть правою клавішею мишки та виберіть Властивості. У вікні, що відкрилося, виберіть Налаштувати, відкрийте закладку Додатково і в Speed & Duplex (або Link Speed) змініть значення на 100 Мбіт/с full-duplex.
    • Перевстановіть антивірусну програму, оновіть її бази та перевірте комп'ютер на наявність вірусів.
  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому не відкривається жодна сторінка?
    • Під’єднайте інтернет-кабель напряму до комп'ютера.
    • Перевірте налаштування підключення через локальну мережу, при цьому заповнивши усі поля з атрибутами.
    • Перезапустіть DHCP- і DNS-клієнти.
  • Що буде зі швидкістю при підключенні другого комп'ютера?

    Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженю і черговості звернень в зовнішню мережу.
     

  • На оптичному перетворювачі почав інтенсивно мигати червоний індикатор LOS . В чому причина?

    Якщо у вас виникає така ситуація - це означає, що ОNU (оптичний мережевий термінал) не отримує сигнал по вхідному кабелю. Причини бувають різні. Наприклад:
    1. Обрив загальної лінії;
    2. Обрив кабелю, який іде від розподільника до Вашого помешкання;
    3. Збій в роботі ONU після різкої зміни напруги , тощо...;
    4. Самостійне перенесення обладнання.
    В будь якому випадку , при виникненні ситуації, яка пов'язана з миготінням червоного індикатора LOS - ми рекомендуємо відразу ж телефонувати нам, для з'ясування причини.

  • Чому з'єднання з інтернетом є, але при цьому не відкривається жодна сторінка?
    • Причиною обривів може бути додаткове обладнання або кабель, який з'єднує це обладнання з комп'ютером. Рекомендуємо під’єднати кабель напряму до комп'ютера або перепрошити роутер.
    • Перевірте комп'ютер на віруси, попередньо оновивши бази антивірусної програми.
  • Що таке вхідний / вихідний трафік?

    Кожен раз, коли Ви переглядаєте сторінки Інтернет, отримуєте пошту, завантажуєте файли, до Вас на комп’ютер надходить певний обсяг інформації, що вимірюється в байтах.

    Вхідний трафік – це обсяг інформації, що приходить на Ваш комп’ютер з мережі, а вихідний, відповідно, обсяг, який іде з Вашого комп’ютера в мережу.

  • Чи можу я призупинити надання послуг, але не розривати договір?

    Так, звичайно. Ми надаємо можливість призупинити дію договору у всіх тарифних пакетах. Призупинення оформляється попередньо поданої заявки із зазначенням конкретного періоду.

    У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакета не оплачуються.

    Якщо пуслуга не була активована протягом шести місяців, Ваш разхунок буде заблоковано автоматично.

    Вартість повторної активації складає - 100 грн

  • Я переїжджаю, але хотів би користуватися вашими послугами за новою адресою. Чи це можливо?

    1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де є покриття, Вам необхідно звернутися в наш офіс для переоформлення договору.

    2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в нашому офісі, так і за телефоном, бажано за 7 днів до запланованої дати.

  • Де мені дізнатися про тарифні плани і вартість підключення?

    Актуальну інформацію про тарифні плани Ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі Тарифи або за телефонами служби підтримки.

    Телефони підтримки: 0683065696, 0992711517
     

  • Як мені авторизуватися, щоб увійти до кабінету?

    1. Перейдіть за цим посланням – stat.kwds.net.ua (Особистий кабінет працює навіть при нульовому балансі на рахунку.)
    2. Введіть Ваш логін і пароль і Ви потрапите в особистий кабінет користувача.

  • Як дізнатися свій номер особового рахунку?

    Номер особового рахунку у кожного Абонента свій, відмінний від інших:

    • подивитися в реєстраційній картці
    • подзвонити в технічну підтримку
  • Як змінити тариф?

    Ви маєте право за власним бажанням поміняти тариф на Інтернет. Для цього Вам потрібно залишити заявку, зателефонувавши в нашу службу підтримки абонентів;

  • Які функції мені будуть доступні через Особистий Кабінет?

    В Особистому Кабінеті на сайті будуть доступні наступні функції:

    • перегляд поточного балансу;
    • перегляд руху коштів за весь період і за обраний звітний період,
    • отримання виписки руху коштів на екрані;
    • оформлення заявки на зміну набору послуг (вибір послуг);
    • перегляд поточного стану підключених послуг та обладнання,управління основними і додатковими послугами (відключення, підключення);
    • призупинення послуг;
    • зміна контактних телефону, факсу, e-mail;
    • відправка заявки на тех. обслуговування, перегляд поточного стану заявок, архіву заявок за обраний період;
    • перегляд статистики підключених послуг;